Sjukdom!!

Jag har blivit sjuk! Jag har ont i halsen, ont i kroppen, har ont i huvudet, mår illa och svettas och fryser samtidigt. Är det influensa må tro? Som jag typ aldrig har haft förr. Och syster som kom hit igår. Fick så dåligt samvete när jag inte kunde hänga med henne på stan idag eller ens följa henne till tåget. Lilla lillasyster fick leta sig ensam genom stora Uppsala. Tror det gick bra för hon hittade först till Gina Tricot och sen till tåget. Med tio minuter till godo.
 
Själv har jag spenderat dagen i sängen med datorn i knät och pluggat föreläsningar. Jag ska banne mig klara den här tentan! Det finns inget annat på kartan liksom. Håller även för tillfället på att skriva och förbereda en redovisning jag ska ha på fredag. Tänker skippa skolan imorgon tror jag och bara kurera mig så jag är tipp topp på fredag.
 
Nu däremot ska jag skypa med min älskade pojkvän. Han kommer äntligen hit imorgon. Äntligen!! Det var en månad sen vi såg sist och det är way too long! Men imorgon så. Skulle inte förvåna mig om jag inte bloggar imorgon. Jag ska bara pussas och kramas hihiihi. Natti natti
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0