Länkar

I spalten till vänster på bloggen hittar ni lite smått och gott. Först en bild på mig och en liten beskrivning om mig och min blogg. Sen finns det en liten sökruta där ni kan skriva om ni söker nått speciellt inlägg eller vill se om jag har bloggat om just det ni letar efter. Sen ser ni mina senaste inlägg och mina kategorier. Är lite smådålig med att använda mig av kategorierna, det mesta publiceras i "livet". Efter det kommer lång lista med alla månader som jag har bloggat. Har nästan skrivit nånting här varje månad de senaste 5 åren. Eller hade ett uppehåll under 2011/2012 då jag inte hade så stor lust att skriva. Men annars så har jag loggat in här lite titt som tätt och delat med mig av diverse tankar och idéer till er. Alla mer eller mindre smarta... Sen sist kommer det jag ville tipsa lite om. Längst ner till vänster hittar ni några länkar till vänner och familj som har egna bloggar. Kan vara värda ett besök! Så kika in där!
 
Nu ska jag hoppa ner i sängen. VI framställer ett läkemedel på labbarna i skolan så det är viktigt att sova bra. Plus att jag är helt slut, så jag orkar knappt sitta upp. Så god natt på er! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0