Syster

Förutom att sakna Fredrik så mycket så det gör ont ibland så finns det en till person jag saknar väldigt mycket. Min fina syster. Vi ses supersällan eftersom jag pluggar här och hon jobbar och pluggar hemma i Gävle. Det är tråkigt och jag önskar att vi sågs oftare. Nu har hon börjat prata om att plugga i Göteborg också. NEJ säger jag, hör du det sis! Då blir det så långt bort! Men å andra sidan så valde jag att flytta ut och till en annan stad först, det är väl hennes tur nu I guess. Om det är någonting jag ofta har sagt till Fredrik och andra, så är det att man aldrig ska ta ifrån nån annan deras drömmar. Vill man plugga i en annan stad så ska man göra det. Vill man resa så ska man göra det. Jag har gjort allt det där redan och andra måste också få uppleva samma sak. Även om jag blir lidande! Mina nära och kära tyckte garanterat att det var jobbigt när jag var borta så det är bara att bita i det sur äppplet.

Gud vad spretigt det här blev! Men, kort sagt, jag saknar min syster och jag ska få träffa henne i helgen. Yey!



Kommentarer
Anonym

Ja, jag saknade dig då lika mycket som jag saknar dig nu. Sen kommer jag sakna er båda. :(
Men visst har du rätt i det du skriver, man ska ta tag i sina drömmar. Tusen kramar till dig vännen.

2013-04-24 @ 19:32:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0