Dag 04 – Det här åt jag idag

Äntligen fortsätter jag med min 30 dagar-lista. Så, det här åt jag idag. Jag tog en sovmorgon idag och åt en stor frukost vid 11. Tre mackor, två rostade med ägg och ost och paprika och en hård med leverpastej. Mackor är ju det godaste jag vet, speciellt om jag har många olika pålägg, och därför har jag alltid minst tre olika pålägg hemma. Jag äter också en skål med youghurt eller fil varje morgon. Och senast köpte jag en supergod musli, utan russin såklart, så det är så gott! Och till allt dricker jag te. Jag har säkert tio olika sorter att välja på.



Eftersom jag åt frukost så sent så skippade jag lunchen. Träffade istället upp Felicia och Mathilda och åt middag på Storken. Jag tog en sallad med kräftstjärtar och vitlöksdressing. Alltid lika gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0