Heeeeeej bloggeeeeeen!

Nu var det längesedan. Mitt bloggande jag lovade blev aldrig av. Jag suger verkligen på att blogga. Just nu sitter jag dock och pluggar och då passar det perfekt att blogga. Vet inte om inlägget kommer publiceras eller ej för min dator är i ett stort behov av reparation. Den har till och med varnat mig. Hårddisken är tydligen kaputt så varje gång jag startar datorn så dödar jag den lite mer. Ska ta mig iväg till Elgiganten i veckan. Jag måste!
 
Iallafall, ville bara logga in och berätta att min nya last är wasabinötter. Starka små gröna (ej så aptitliga för ögat) nötter som bränner sönder munnen och smakar senap. Men jag är hooked. Ibland får man en satans stark en så det brinner upp i näsan och då häller jag i mig mjölk, det lindrar bäst.
 
Det är nog inte så bra för min viktnedgång däremot. Jag bantar inte, jag lever hälsosamt med träning och bra kost och då är nog wasabinötterna inte det bästa valet av nötter (som dock är ett bra val istället för godis och chips). -7,4 kg har jag hittills åstadkommit och jag räknar med minst 7,6 kg till neråt. Får gärna vara 9,6 också men -15 var mitt mål från början. Mer om det en annan gång (eller inte). Nu ska jag steka korv till min matlåda, läsa lite mer om läkemedelsmetabolisation och bråka ännu mer med min dator. Den vill nämligen inte ladda ner de webbföreläsningar som jag har dugga på på tisdag. Vi får se hur det går, jag löser det.
 
God natt och kramis
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0