Firefox och kristaller

Det har visat sig att det är mitt Internet Explorer det är fel på, så förra helgen ladda älsklingen ner en annan webbläsare å nu funkar det igen. Använder Firefox istället och det är lite pinsamt att erkänna att jag inte är så haj på det här. Lite annorlunda, lite svårare. Men det ska nog gå bra.
 
Har just nu två riktigt intensiva veckor i skolan så det kommer vara lite tunnt här som vanligt. Tänkte också åka hem till Gävle helgen som kommer. Blir äntligen en relativt lugn helg så tänker passa på.
 
Men nu är det dags att sova. Har ytterligare en labbvecka framför mig och det innebär 6 timmar i labbet om dagen. Önska mig lycka till!
 
Det här gjorde vi i i onsdags. Vi framställde kristaller av två vätskor typ. Det tog 6 timmar ungefär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0