Sådan är jag

Ser att det är många som har lyckats hitta hit igen. Kul och roligt som min systeryster skulle säga! Tänkte att jag skulle berätta lite hur jag är som bloggare. Jag är en bloggare som ofta säger att "det där berättar jag om imorgon" eller "vi hörs igen imorgon". Sanningen är att så blir det aldrig. Jag kan ibland ha flera dagars paus och bland postar jag inlägg flera gånger om dagen. Man vet aldrig med mig, det är det som är så roligt. Jag gör lite som jag känner och vill, men mest beror det på att jag kanske inte har tid.
 
En annan sak är det här med bilder. Jag vill så gärna lägga upp fina nya bilder som jag tar varje dag. Men just nu har jag faktiskt ingen fungerander kamera så det kommer bli lite svårt. Ska försöka vara så duktig jag kan med mobilbilder och lite gamla bilder och så. Det löser sig!
 
Nuså, nu vet ni det. Men lova mig att ni inte tröttnar, för helt plötsligt får jag en sån där period när jag kommer kasta ur min inlägg. Man vet aldrig när den kommer, men det gör den, alltid.
 
Dags att återgå till det jag gjorde tidigare. Vad gjorde jag? Det får ni veta sen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0