Mysig fredag

Idag har jag varit ledig, inga föreläsningar och nästan inga måsten. Jag lämnade som sagt in pmet (som jag nyss fick tillbaka och måste komplettera lite på, buhuuuu) och så la jag upp mitt tentaplugg exemplariskt. Vad jag är bra. Sen tog jag mig in till staden och sprang några ärenden innan jag mötte upp två nyfunna vänner och handlade lite mat. Vi tog oss hem till den ena, som heter Mathilda och lagade middag, satt och skrattade och kollade på tv. En helt okej dag med andra ord! Och vi åt ryggbiff, kroketter och beasås med hemmagjort vitlökssmör. Förlåt alla vegetarianer men det var så gott att äntligen få i sig lite kött! En rejäl köttbit krävs fasen då och då. Så nu har jag fått i mig den här månadens behov.
 
Nu är det dock dags att krypa ner i sängen. Efter cyketuren hem i regnet så är jag lagom fryssen och längtar efter att bara mysa in mig i täcket. God natt på er!
 
Frida och lilla morotis!


Kommentarer
olivia

Hahaha, bra bild!

2012-09-22 @ 21:38:29
URL: http://olivias.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0