Jag ber om ursäkt

Förlåååååååååt! Bad blogger jag vet. Men just nu räcker nästan inte dygnets 24 timmar till och jag får panik. Har ett pm som måste kopletteras, en redovisning av det pm jag måste komplettera och så en tenta på det. Och som grädde på moset så jag har besök hemifrån inplanerade. Vill så gärna att de kommer så jag är villig att grina lite extra och sova lite mindre bara därför.
 
Har iallafall haft en produktiv dag hittills med ett gruppmöte, en ganska så intressant förläsning, fem maskiner tvätt och så har jag äntligen gått igenom den tråkigaste och längsta och mest faktafyllda föreläsningen någonsin. Plus att jag har kompletterat mitt sammandrag (som förövrigt var väldigt bra så jag hade bara småsaker att ändra på).
 
Nu ska jag börja med mitt pm igen då. Hatar nog det här pmet tror jag. Så segt verkligen. Längtar tills den här kursen är över, jag är godkänd på alla moment och jag bara kan börja på riktigt med en riktig kurs. (Den här kursen är mer ett pottpuri av allt vi ska läsa i framtiden och det är så lite om så mycket som ska fastna.) Nästa kurs är iallafall matematik och statistik och det vet jag att jag är bra på var bra på.
 
Hoppas ni har en mysig höstdag trots den extrema kylan. Min är trots allt helt okej.
 
Längtar dock väldigt mycket efter det här vädret och den här människan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0