I'm back!!

Nu är det äntligen dags gott folk. Som ni har väntat och som jag har taggat. Jag är tillbaka för att sprida lite glädje med allt jag hittar på och har för mig! Jag har klivit in i nästa fas i mitt liv och känner att jag återigen har något att dela med mig av. Förr året när jag bloggade så blev det mest inlägg om att jag jobbade och träffade Mr. Fredrik och jag tyckte att jag mest skrev för skrivandets skull. Men nu, när jag har gått vidare så är det dags att återigen ta fram datorn och skriva lite. Vad gör hon nu då tänker ni säkert. Ska hon aldrig avslöja det?! Nej!! Det tänker jag inte göra. Det får bli i ett annat inlägg. Det här var mest för att berätta att jag är tillbaka och jag ska ingenstans. Inte de nämaste fem åren iallafall. Eller...?
 
Och ja, jag är precis lika seriös som förr!


Kommentarer
kungen

And who am I? Thats a secret I never tell. Xo xo

2012-09-19 @ 17:58:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0