Torsdag

Duggan imorse gick bra. Det var åtta frågor och de flesta var skrattretande lätta. T.ex. "Vad ska du ha på dig när du laborerar? - Labrock, tuggummi, linser eller labglasögon. Två alternativ är rätt". Hmmm tuggummi? Men sen fanns det lite klurigare frågor också. Man funderar ju alltid lite extra när det är ett tvång på 100% rätta svar för att få labba. Då blir iallafall jag alltid lite osäker på mina svar. Men jag ändrade ingenting utan kör som jag alltid har gjort. Litar på magkänslan, det första svaret är oftast det rätta. (På LOA-tentan satte jag mig och tog en funderare på alla svar och ändrade lite innan jag lämnade in. Såklart fick jag fel på alla jag hade ändrat svaret på och kuggade tentan. Så från och med så tänker jag bara lämna in när jag är klar. Det har fungerat de tidigare 13 åren i skolan.)
 
Dagens föreläsning blev inställd också. Så vi slutade 12 och det var skönt. Har massor jag vill hinna med idag innan älsklingspojkvännen kommer hit. Tog en skön lunch framför ett avsnitt Desperate Housewifes och nu är det plugg som gäller. Ska gå igenom några gamla tentor och sen räkna lite ikväll när Fredrik är här. Låter som en bra plan tycker jag.
 
Vi hörs ikväll! Kram så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0