Söndag

Tentan kändes bra! Fick hjärnsläpp vid ett tillfälle men förhoppningsvis ska det inte göra något. Efter tentan igår så städade jag lite och tvättade och sen slappade vi hela kvällen.
 
Idag fick vi kliva upp tidigt för vi skulle följa med Fredriks familj på kalas i Enköping. Vi fick middag och tårta och spelade lite spel. Det var trevligt. Väl hemma igen så stack vi iväg och köpte kebab och har sen dess sett en massa serieavsnitt och film. Har knappt öppnat en enda bok den här helgen och det har varit riktigt skönt. Har inte varit ledig en helg sedan jag började plugga. Ligger efter lite men det får jag ta ikapp i veckan som kommer istället. Just nu njuter jag av en härlig söndag med min pojkvän. Vad gör ni ikväll?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0