En liten tanke

Tänkte på en sak i torsdags när jag satt och skrev min statistiktenta. Det här är ord som i stort sett aldrig kommer ur min mun men nu kör vi.

Jag skrev alltså en statistiktenta i torsdags. 14-17 höll vi på. Ganska perfekt tid faktiskt för en tenta för man kan sova ut och sen bara gå hem och nästan dö efteråt eftersom man är så slut i huvudet. Sen hinner man också äta både frukost och lunch före och direkt efter blir det middag. Under tentan har jag med mig lite smått och gott så jag håller sockernivån på topp och i torsdags hade jag med mig en banan. Det är nu det kommer. Jag satt där på tentan, 15.30 och tyckte det blev dags att äta banan. Bredvid mig satt en kille som såg att jag började skala bananen. Tror ni inte att han kollade på mig hela tiden när jag åt min banan. Vad är det med killar och bananer?! Det är en jäkla frukt! Jag blir så irriterad. Ville nästan kasta bananen på honom istället för att äta den. Men jag gjorde inte det. Jag åt den istället, rakt av, mitt framför honom, eftersom det är en frukt. Jag <3 bananer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0