Det var en månad sen sist

Hej allihopa! Nu har det varit på tok för tomt här ett tag. Till och med mamma har sagt åt mig att det är dags att skriva en rad. De senaste veckorna har varit crazyfyllda med plugg och en massa annat. Sen vi hördes sist har jag betat av tre tentor, en födelsedag, ett besök till Gävle, en ambulansfärd till sjukhuset, en fest av dess like, flera besök hemifrån och så såklart åtskilliga timmar med plugg. Tanken är att jag lite snabbt ska fylla er in i vad som har hänt, lite ingående men ändå översiktligt. Sounds good?

Men nu ska jag hoppa på cykeln och åka till Ica Väst i Flogsta. 3 mozzarella för 15 kronor kan man ju inte missa. Sista dagen idag! Jag återkommer med ett inlägg i eftermiddag/ikväll. Har en liten fundering jag gärna vill dela med mig av. Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0