Det löser sig

Ringde till bokhandeln imorse, det är fixat! Jag ska hämta ena boken imorgon och den andra på måndag. Minus 908 kronor på kontot. Älska alla dessa 7.5 poängskurser som tvingar dig att lägga typ 1000 kronor på litteratur för kursen som pågår i cirkus en månad. Men that's life, kan ju sälja dem sen.

Har iallafall börjar ett nytt liv. Jag har börjat träna. Gymmade med Nina i måndag och tisdags och idag tog jag mig ensam (!) till gymmet och tränade lite. Det ni! I tisdags gick vi faktiskt till gymmet innan skolan. Det ni igen! Men jag är verkligen en sån där periodtränare. Jag börjar och är supertaggad och tränar flera gånger i veckan. Sen dör det ut. Men jag har gett ett passerkort och en nyckel till Nina så om jag säger nej för mycket kan hon komma hit hem och släpa mig till gymmet. Det borde fungera. Vad tror ni?

Jag har också pluggat som en galning. Vi läser just nu Allmän Farmaceutisk Kemi med Läkemedelsinriktning. Det är en massa litteratur och imorgon är det en säkerhetsdugga så att vi får komma in i labbet och börja labba. (Dugga=Litet prov.) Sen har vi seminarier med räkneövningar att göra också. Och som grädde på moset har jag en omtenta på lördag. Ja jag fick inte godkänt på min allra första tenta. Det sög just där och då när jag fick resultatet men jag smälte det ganska snabbt. Gör om gör rätt liksom! Känner mig sugen på att bara gå dit och köra, vill bara klara det!

Men det bästa är att världens bästa pojkvän kommer hit imorgon. Då bli det god mat och mysiga filmkvällar och som jag har längtat. Dags att sova nu så morgonagen kommer snabbare. Önska mig lycka till på duggan! Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Mormor

Kram och lycka till!!!!

2012-11-07 @ 23:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0