Nattsudd

Det blev bio idag istället. Hängde på grapparna på nya Pirates i 3D. Älskar brillsen man får. So sexi. Viktigast är dock att allt klär en skönhet, så de klädde mig. Sitter här i en pyjamas och kollar på The Hills. Ska springa och borsta tänderna nu för imorron ska jag upp och jobba. Trodde först att jag började 06.45, men fick höra idag att det är 08.45. Snacka om skön överrasking!

Menmen, ska träffa mamma efter jobbet imorron, får se vad vi hittar på. Hoppas ni har haft en bra dag och att ni får en bra dag imorron. Om jag inte är för trött slänger jag in nått inlägg imorron innan jag sticker. Men ja, man vet aldrig. Toodles!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0