Jag tror jag ska börja blogga igen

Jag har fått mer ordning på det mesta och nästan varje dag dyker det upp saker som jag vill berätta om. Anledningen till att jag slutade blogga var dels för att jag inte har gjort så mycket annat än att plugga och umgås med vänner. Sen så har såklart tankar om framtiden och vad som ska hända i höst surrat runt i huvudet. Vart ska jag? Vad vill jag? Vad bör jag göra? Ja det har varit ganska mycket. Nu har jag dock bestämt mig för att fortsätta mitt fysikpluggande med Fysik B till hösten. Jobbet tänker jag ha kvar över sommaren, men om inte mina arbetstimmar utökas till hösten söker jag nått nytt tills dess. Högskolestudierna lockar mer och mer och just nu är det två program jag väljer mellan. Det är långt kvar tills jag ska söka, men jag har alltid sån grym beslutsångest, så det här ska övervägas noga.

Förövrigt så är livet bra. Hatar folk som ska blogga om att dom är så fruktansvärt kära, så det tänker jag inte berätta nått om. Det går bra nu, så mycket säger jag haha. Tänker dock slänga in en låt sen, bara för att jag är så kär ;)

Nej vet ni vad jag ska göra nu. Ska gräva ner mig i fysikboken igen. Mvg är inom räckhåll så jag ska göra kursprovet på måndag. Ska fasen sätta det!

Stay tuned!


Kommentarer
Julia

Gullplupp, klart du ska!

2011-05-19 @ 15:01:15
URL: http://jumbala.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0