Cirkiluran

Det blev inte så många inlägg idag. Efter några timmars pluggande började jag må illa och hängde över toasittsen ett tag innan jag la mig och sov i några timmar. När jag vaknade kände jag mig bättre och tur var väl det. För ikväll har vi varit på cirkus.
Jag, syster och Fredrik tog med oss farfar och gick nerför backen här där vi bor. Frågade farfar när vi senast var på cirkus. Tio år sedan sa jag, men han trodde att det var ännu längre sedan. Det spelar egentligen ingen roll när det var, för idag var vi där igen. Det var superroligt och det kändes verkligen som att tiden spolades tillbaka tills när man var liten. Jag skrattade åt clownerna, tyckte hundarna var supersöta och höll andan när akrobaterna snurrade runt i luften. Såklart köpte vi sockervadd och läsk. Höll oss ifrån ballonger och "coola" neonlysande leksaker, trots att en liten del av mig ville ha en sån också. Man fick ju alltid sånna förr.

Jag lyckades ta några bilder. Kvalitén vet jag väl inte riktigt hur den blev, men ni får nog se några. Jag visar dom imorron. Nu ska jag mysa med Freddie innan det är dags att sussa tidigt. Jobb imorron bitti 07.00. Härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0