Äntligen

Som jag trodde så sov jag så länge så det bara var att klä på sig och sticka till jobbet. Hade en lugn dag så jag gick mest runt och gjorde det lilla jag skulle göra. Sen slappade jag, säg inget till chefen! Vid tre-tiden hämtade mamma upp mig och vi åkte till stan. När jag kände mig färdig med mamma dumpade jag henne och plockade upp syster istället. Nej då, men mami fyllde ju tant igår, alltså 44, så vi behövde en present. Mamma, den är grym! Du kommer bli skitglad. Imorron ska vi fira henne, så då får ni andra se vad hon fick.

Nu på kvällskvisten har jag hunnit med att sova lite. Jag har tröttont i benen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har ni det också? Alltså det gör liksom ont inne i benen. Spelar ingen roll om jag sitter, ligger eller står. Smärtan är olidlig. Konstig?

Ska närda lite här nu nån timme. Så ni får fler inlägg :)


Kommentarer
Mami

Den blev skitbra, Och kommer vara skitbra och är även snygg. Nu är den ihop monterad och väntar bara på att få bli använd.

2011-06-02 @ 05:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0