Äntligen!

Efter åtskilliga försök har jag äntligen fått liv i pojken, det tog ett tag. Medans han har snarkat har jag hunnit med en massa saker. Jag har tvättat allt och vikit allt. Jag har hunnit diskat två gånger och städat ur kylskåpet. Jag har städat bort en massa papper och tidiningar och jag har borstat tänderna två gånger. Nu känner jag ett stort behov av att baka. Kanske ska göra en kladdkaka, bara för att det är så lätt. Vi får se hur det blir.

Imorgon sticker jag, mami och sis till Uppsala för att fylla på våra garderober lite. Det blir kul. (Även fast jag i stort sett inte har ett öre att spendera. Men det löser vi då.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0