Tacos, film och jobb

Det blev inget kladdkakebakande. Nej vi åkte till Konsum och handlade mat istället. Sen lagade vi mat tillsammans. Ja alltså jag och sis, Fredrik satt mest ner. Vi gjorde tacos förresten. nu sitter vi här och kollar på film. Ska nog kolla lite på Big Brother efter det här men sen tänkte jag lägga mig i tid. (Eller inte...) Jag vill ju faktiskt vara pigg och kry imorron.

Fick förresten ett trevligt samtal för några timmar sedan. Det ser ut som att jag får tillbaka min helgtjänst ute på Engeltofta. Alltid nått. Men jag ska försöka hitta nått mer så jag får jobba i veckorna också. Då skulle jag bli mer än nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0