Everything happends for a reason, you said that!

Goder morgon (eller förmiddag eller eftermiddag eller vad det nu är). Jag vaknade för ett tag sedan och nu är tvättstugan i full gång. Ska ner strax och hänga de första maskinerna. Jag och syster har käkat en brakfrukost och jag var nyttig. Ett ägg och sen youghurt med musli. Jag som hatar musli, men jag satsar ju på beach 2012 så dte är lika bra att sätta igång. Ja jag sa beach 2012, känns som att riktigt långsiktiga mål är mer min melodi.

Igår kollade jag och bf på Dinner For Schmucks. Rikitgt rolig film och vi dog av skratt några gånger. Steve Carell är ett geni och likaså Zach Galifianakis. Vilken film som helst med nån av dom två i ensembeln är värd att se. Nu ska jag väcka Fredrik och sen får vi se vad som händer idag. "It's only uphill from here!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0