AnnaPanna

Jag hann med att diska berget med disk och laga supergod lunch till mig själv. Det blev schnitzel och klyftpotatis. Tyckte att jag var värd det. Syster fick vakna av sig själv. Så otrevlig var hon. Sen började jag kolla på Fångarna på Fortet. Det måste ju vara ett av de mest underhållande programmen som finns. Eller iallafall som är så pass gammalt som det är. Det och Robinson, forever in my heart. Sen ringde Anna och hon kom förbi här ett tag. Vi har inte träffats på ett tag så dte var mycket vi var tvugna att prata om. Skönt att prata av sig ibland. Nu ska jag diska allt som blev när jag lagade mat och sen ska jag hoppa in i duschen. Ska säkert bort sen så lika bra att vara redo. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0