Ensamt värre. Eller?

Ikväll är jag hemma själv. Alltså syster är ju hemma men annars är jag ensam. Tråkigt!!! Dock så har Sara varit här ett tag och fyllt mitt sociala behov. Jag bakade en kladdkaka och sen åt vi. Det var fint. Sen när hon gick så satte jag och syrran oss i en varsin soffa med en varsin dator. Fast vi pratar ju med varandra samtidigt, lite sociala. Och imorron ska vi båda gå upp supertidigt (runt 9) och plugga och äta frukost, också fint. Nej nu ska jag sitta här i min ensamhet igen och sen gå och sova. Alldeles ensam. Ska ta upp exakt hela sängen, ska ligga åt fel håll, bara för att jag kan. Man måste ju passa på liksom... Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0