Lillördag och jättekliv

Det blev ingen film för mig och Sara. Vi hade fullt upp med att kolla på tv, kolla på bilder och sen snacka skit. Som vanligt med andra ord. Men det var skönt. Lägenheter kollade vi också på. Både i Gävle och i Göteborg. Sara är sugen på att säsonga i Gbg i sommar och visst, jag är sugen, men jag blir nog kvar i gammla Gävle skulle jag tro. Men om Sara flyttar så tar jag gärna en tur dit för lite besök. Borde väl ta mig till västkusten i vilket fall som helst, Kusin L bor ju där och när hon kommer hem nästa gång vet man aldrig. Lika bra att åka dit typ. Men det får vänta.

För det andra så har jag ett problem. Jag går konstigt, eller kankse jobbigt. Pappa brukar alltid säga att jag går hårt. Alltså att jag liksom stampar med än flyter. Mamma brukade säga samma sak förr. Man hörde alltid att det var jag som gick i trappen för det stampade så mycket. Nu säger Fredrik samma sak. Att jag måste smyga mer. Bara för att jag alltid sjunker ner i snön när vi är ute och går och han är värsta Legolas och bara går ovanpå all snö. Jättesvårt ju, hur går man lättare?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0