Söndag den 9 januari

I söndags träffades jag, Chisen och Stinisen på Sushibaren för att snacka ikapp oss på allt som har hänt den senaste månaden. Vi träffas ju inte så ofta nuförtiden. Kanske för att jag bor i Gefle, Chi bor i Uppsala och Stina bor i Norrköping. Men nu vid jul och nyår var dom hemma båda två så vi passade på. Det var riktigt trevligt. Så pass trevligt att vi satt kvar så långe så att jag fick parkeringsböter. Sved en aning i den ekande plånboken. Menmen, vad ska man göra åt saken när lapplisorna står och hänger över bilen och bara väntar på att få sätta dit en ful gul lapp. Sånt som händer, nån gång måste ju vara den första liksom.

Bilderna är snodda av Chi

Sen när vi kom till bilen möttes vi, inte bara utav en parkeringsböter, nej vi var dessutom inringad. Knasigt tänkte jag, såg liksom inte det när jag parkerade. Tur då att jag hade mina fina vänner med mig. Dom fick hålla upp tejpen så jag kunde backa ut.

Och den är snodd av Stina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0