Min dag i korta drag

Vaknade upp själv hos Fredrik och tog mig ner till stan vid 11.30. Köpte sushi och åkte hem. Åt, packade lite och pratade med Nina. Missade bussen. Tog nästa. Tog mig upp till Polhem för min första Fysik A kurs på Komvux. Det gick bra. Åkte ner till Rådhuset och gick in på Gouter och pratade med Anastasia och väntade på Fredrik som tydligen var på världens jobbigaste föreläsning. När han kom åkte vi till mamma och packade klart. Sen körde vi sakerna till pappa och åkte tillbaks till mamma. Där sov vi tills Sara kom och hämtade oss. Vi åkte ner på stan och Fredde tog bussen hem. Jag och Sara satte oss på Waynes och fikade och pratade strunt i kanske en timme, sen åkte vi hem till mig. Vi kollade på film och hade kul. Nu gick Sara hem för ett tag sedan och jag sitter här. Ska sova snart jag med. Imorron blir det skola, mat hemma och sen hem till Fredrik igen. Big surprise. Imorron ska jag blogga lite mer. NattiNatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0