Lite info om vad som händer och sker

Jag passar, som ni kanske har märkt, på att slänga in en hel hög med inlägg nu medans jag sitter här. Blir kanske lite klumpigt och tråkigt men så får det bli. Jag sitter inte här lika ofta som förr som ni kanske märkt. Dock så har jag hört att man kan tidsinställa inlägg men den funktionen har jag inte hittat än. Ska leta vidare sen så blir det kanske lite bättre.
Men iallafall så tömde jag min kamera idag. Senast den blev tömd var långt innan jag åkte hem från USA, så där fanns dte massor med roliga bilder. Har förevigat hela mitt hus där borta men ni vet att ni inte får se dem, då får man komma hem till mig istället. Däremot så ska ni få se lite bilder ifrån Michigan, där jag var på semester/svenskarehab innan jag åkte hem. Det är lite höstbilder, det var så himla fint där då. Jag längtar tillbaka så hemskt mycket. Ja både till Michigan och Cali såklart. Skulle dock tippa på att jag inte åker dit igen förän om några år. Tills dess får jag njuta av bilderna och ja, och det får ni med.

Sen så ska jag försöka bli lite bättre på de här inläggen som ska komma ut varje dag, alltså listan, 30 dagarsgrejen. Just nu har jag dock en bra ursäkt och det är att jag inte hade batteri i kameran så jag kunde inte fota allt skräpet som är i väskan, som är nästa rubrik. Men den laddar på bra just nu.

Sen så har jag funderat på om jag borde typ tipsa om filmer och böcker och sånt som jag läser och kollar på eller annat. Har ju en "tipsar-kategori", men det uppdateras inte så ofta. Är det nått ni vill ha mer av? Jag bloggar om det ni vill se, höra och läsa.

Oj nu har kameran laddat klart. Dags att fota!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0