Hej jag heter Josefine och jag har en konstig dag

Jag är vaken. Jag har varit vaken länge. Syster ringde och väckte mig för några timmar sedan. Men dte var lika bra, så man kom upp i tid för en gångs skull. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan sticka ner till tvättstugan. Jag har världens största berg att ta hand om. Sen tänkte jag försöka få till lite städning och diskning. Även bakning känns lockande idag så vi får se om det blir nått av det. (Troligtvis fastnar jag vid datorn som vanligt.) Nej nu ska jag springa. Ska stå utanför tvättstugan och vänta. Vad är det för fel på mig idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0