Galenskap

Jo jag har något att bekänna. Jag har blivit galen (eller något liknande). I torsdags hade fick jag en släng av något knasigt när jag gick till Friskis&Svettis och köpte ett träningskort. Ett "allkort", så nu kan jag gymma, spinna och gympa. Sen idag fick jag ett till anfall och begav mig till Friskis med mami och sis. Mamma tränade för sig själv medans jag och sis körde ett riktigt pass för hela kroppen. Jag kommer vara död imorron. När jag höll på där, helt uppslukad av alla rep och set, skakade både armar och ben av utmattning. Det var ett tag sen dom fick röra sig på det sättet måste jag erkänna. Dock så känns det jätteroligt att ha kommit igång. Hoppas att jag håller igång det här nu då. Jag vet att det bara är jag själv som kan se till det, men jag är verkligen jättedålig på det här med träning. Jag vet att det är skönt att träna och efteråt känns det så bra, men helt ärligt, vem tycker inte att det är snäppet skönare att sitta i soffan och kolla på en film istället. Så tänker jag alltid och så sitter jag kvar i soffan... Men nu får det vara nog med laterierna. I vår blir det plugg och träning. Och jobb när jag får tag på ett. Låter som en bra plan va?

Efter träning och handling var det bara till att åka hem och laga mat med dom andra två och sen käka. Så nu har jag precis kollat på film med mamma. Och så har vi ätit ananas och brieost. Inte blandat såklart! Och så har jag druckit mitt godagodagoda te från NK som jag fick av August i julklapp. Lilla söta August!

Nej nu strejkar mitt huvud, mina ögon och min mage så det är dags att sova. Mer träning imorron! Ses där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0