Den försvunna diamanten

Kommer ni ihåg det spelet? Den försvunna diamanten. Som man spelade på typ lekis eller så. Det är ju faktiskt fruktansvärt roligt. Jag kommer ihåg det så väl. Hitta diamanten först och skynda tillbaka hela vägen upp. Akta dig för skurkarna. Och ja, ni fattar, massor med minnen.
När jag kom hem till Fredrik i typ förrgår bestämde vi oss för att vi skulle spela spel. The Old School way (på det gamla sättet). Så vi gick och letade bland gömmorna. Vi (eller jag tror det var jag) bestämde att vi skulle spela just precis Den försvunna diamanten. Hur kan man motstå när det liksom finns där mitt framför ögonen?! Så då spelade vi, länge. 6 omgångar. Jag vann första och femte. Bara. Resten vann Fredrik. Men jag tycker att det är den första omgången som räknas så jag vann nog. Eller? Roligt var dte iallafall. Den försvunna diamanten. Spela det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0