Bloggen hamnade visst i andra hand

Senast jag bloggade var den 28 december. Förr brukade jag ju blogga mycket mera liksom. Satt här vid datorn och glodde jämt och ständigt. Men det gör jag inte nu längre. Ni får faktiskt ett inlägg nästan varje gång jag sätter igång den här manicken. Jag har en massa andra saker för mig istället. Eller egentligen inte. Egentligen gör jag samma sak jämt, eller umgås med samma sak varje dag. Men det har inte jag något emot så jag är glad. Jag tänkte uppdatera er lite om vad jag har haft för mig de senaste dagarna men först ska jag diska, laga mat och sen väcka syster. I precis den ordningen. God dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0