Stackars mig!

Jag är sjuuuuuuuuk! Sitter här och hostar, nyser och snorar, och som pricken över i har jag en bultande huvudvärk. Det började i onsdagskväll när jag kom hem till Freddie, sen har det bara fortsatt. En bra sak är dock att Fredrik säkert också är sjuk snart. Så jag har nån att vara sjuk med :D
De senaste dagarna har jag spenderat pluggandes, tränandes och kollandes på film. Sköna dagar. Och nu är det lov. Tänkte plugga igenom allt det vi har gått igenom på sistonde då det är ganska svårt, så jag är riktigt med igen när skolan börjar igen. Måste erkänna att dte känns lite smålustigt att ha sportlov när man pluggar på Komvux. Det är skönt, men jag läser en kurs och är knappt i skolan iallafall, så det är inte precis jobbigt.

I helgen ska jag hänga med kusin vitamin är det tänkt. Imorgon åker vi först in och lunchar och kollar in det nya shoppingutbudet. (Inte för att jag ska köpa nått, plånboken gapar tom som vanligt.) Sen åker vi hem och gör oss klara för en night out with the girls. Det blir jag, Lisette och Anna. Vi ska dricka drinkar, prata skit och dansa fötterna av oss. Kommer bli grymt roligt!

Ikväll däremot ska jag och ett paket näsdukar kolla på serier. Först veckans avsnitt av Grey's Anatomy och sen lite Glee. Jag började från början tidigare i veckan. Men jag är nog snart ikapp, dom sänder ju bara andra säsongen just nu.

Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0