Sömnproblem

03.56 kollade jag på klockan inatt, sen var jag vaken ett tag till innan jag somnade. Jag kan inte sova nuförtiden! Likadant i förrgår. Då satt jag uppe till 03.30 och kollade på film. Jag blir inte trött, jag som brukade däcka vid midnatt annars. It's wierd.
Släpade mig upp vid 10.30 idag. Hade tänkt gå upp nån timme tidigare och göra äggröra och bacon till frukost till mig och syster, men dte blev ju som det blev. Nu har jag istället ett par timmar på mig att gå igenom allt inför provet som är idag. (Om någon skulle ha missat det.) Wish me luck!

Fick förövrigt ett gulligt lycka-till-sms av Annis, och söta Sara önskade lycka till hon med. Fina vänner!


Kommentarer
sarill

Jag skickade ju med lycka till :(

2011-02-16 @ 15:26:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0