Physicsgeek

Jag kom sist till lektionen och gick först. Labbade med en man som måste vara från finland och i 40-års åldern. Men som sagt så teamade vi så bra så vi stack efter mindre än 30 min. Men sen så är ju jag ganska nördig också och hade gjort en massa anteckningar och liknande innan jag kom dit.
Nu har jag slöat bort typ två timmar på ingenting. Tid som jag egentligen borde ha använt till att plugga. Jag har prov på måndag och jag accepterar inte något mindre än ett VG. Blir dock ganska segt om jag nu inte skulle lyckas med det.
Om ett tag ska jag gå och handla lite till dagens middag. Det blir klyftpotatis och schnitzel när jag står vid spisen, så himla gott.
Efter dte ska jag försöka få till lite plugg och träning och sen hem till min bf. Yey! Bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0