Mat från Ikea makes me happy

Vi är hemma från Ikea, några lampor och lite möbler rikare och med mumsig mat i magen. Så nu pluggar jag, som ni märker. Nej jag har inte riktigt öppnat boken än, men ska väl ta och göra ett ryck på nån timme. Så hinner jag kanske gå igenom det första av tre kapitel. Tänker strunta i skolan imorron och vara hemma och plugga istället. Det är ändå bara ett sånt där lektionstillfälle då man kan passa på att fråga saker till provet. Och jag jobbar bättre hemma. Plus att jag kan sova en timme längre... Nej nu måste jag köra igång. Kommer upp ett till inlägg om nån timme och sen hörs vi senare inatt. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0