Jag bara skryter och mesar

För att skryta så kan jag säga att jag är fruktansvärt slut i kroppen, men ska försöka få till ett spinningpass imorron iallafall. Sista passet för den här veckan. Tänker nog vila i helgen. Om jag inte får nått ryck på söndag eller nått. (Kommer troligtvis aldrig hända.)
Och för att vara väldigt familjig så säger jag att jag sitter med mami och sis och kolla på tv. Vi väntar på våran gemensamma favvoserie, Criminal Minds.
Och för att vara fruktansvärt mesig säger jag att jag saknar min bf som jag inte träffat sen typ igår nån gång innan träningen.
Men för att vara hemskt mycket mig så avslutar jag med ett klatschigt tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0