God morgon

God morgon gott folk. Jag har varit vaken in snart två timmar och sitter här i min pyjamas från America's Next topmodel. Skönt! Ringde och väckte boyfriend men jag tror inte jag lyckades, han somnade nog om. Han vaknar bara om jag är där och knuffar honom ur sängen. Snäll flickvän!
Dagens planer är fina. Jag och syster, som har studiedag, har fått tillgång till bilen så vi ska hoppa in i den och se vart den tar oss. Kan bara bli bra. Ikväll ska jag och Fredriks syster, Martina, gå på ett Cirkelfyspass. Jag kommer troligtvis krypa därifrån. Iallafall om jag ska tro alla andra. Det är en riktigt peppande omgivning man har, tack för det.
Nej nu ska jag klä på mig, göra frukost och väcka syster. Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0