Det ointressanta

Jag måste erkänna att jag inte har mycket att blogga om these days. De enda jag gör är väl att vara med Freddie, gymma med syrran och pluggar. Träffar nån tjej hit och dit och fikar lite eller shoppar. Jag kanske är en fruktansvärt tråkig människa, men det gör inte mig nått, jag njuter bara av livet. Känns verkligen som att det var år och dar sedan man bara slappade och bar gjorde som man ville. Nu är man vuxen och alla måsten bara ligger på hög.
Just nu har jag rapporten som gnager där i bakhuvudet. Ska ta och skriva klart den nu och skicka in den så är jag klar. Sen är det prov om lite mindre än två veckor och det ska jag hårdplugga till. Det är nog dags att köpa en bok nu faktiskt tror jag...

Men först, lunch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0