Cirkelfys

Jag har ju som ni vet börjat träna ganska så mycket mer än vad jag gjorde förr. Jag och syster gymmar ungefär fyra gånger i veckan. Hon är lite bättre än mig på att hålla det där, men jag tycker att jag är duktig. Jag är ju faktiskt en soffpotatis av femte graden. Förra veckan följde jag med Martina, Fredriks lillasyster, på cirkelfys. En pass med bara styrkeövingar. Alla sa att jag skulle dö när jag var klar. Dog jag? Svar ja. Det tog mig ungefär fem dagar att få bort all träningsvärk i benen. Fem dagar!! Men det var det värt, för det var faktiskt roligt. Att ta sig upp och speciellt nerför trappor har varit riktigt jobbigt. Men när det är jobbigt, det är då det känns att man har tränat, och det vill man ju känna. Så på måndag, så ska jag dit igen. Så jag förväntar mig inte att kunna gå på tisdag. Kommer bli kul. Speciellt för Fredrik som kommer få ta hand om mig. Hihihihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0