Vad är svenska?

Idag ska jag fokusera på att sova tänkte jag. Gud vilken konstig mening. Det jag menade var att jag ska sova tidigt ikväll. Ska bara fixa med en sak först, och sen kommer jag slockna tidigt. Jag tycker att dte är roligt att sova. Inte bara för sakens skull, utan också för att jag drömmer så mycket mer här än jag gjorde hemma. Och jag drömmer på engelska. Alltid! Och jag tänker på engelska. Det var längesen jag började med det, men nu är dte verkligen hela tiden. När jag rättar barnens läxpapper gör jag det på engelska. Det är roligt, hihi. Jag drömmer alltid samma sak. Drömmer alltid om samma person. Samma situation och vi säger alltid samma sak. Hemligt är det iallafall. Men vad betyder det? Att man drömmer samma sak jämt? Nån av er som är lite drömtydare sådär på sidan om sitt vanliga liv?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0