God morgon minus god

Jag överlevde natten trots att katten tog upp ena halvan av sängen och Alex tog upp den andra halvan. Allt som var över till mig var en ynka centimeter där jag fick klämma in min ömmande kropp. Trodde man skulle få sträcka ut sig och vila upp sig under natten men där trodde man ju fel.
Idag är det söndag och jag ska vara leeeedig och bara vara för mig själv. Hoppas få tag på Annis så jag kan gå på bio med henne. Men annars ska jag bada och sola och sova. Låter som en bra dag va?!
Just nu så väntar jag dock på att kameran ska laddas så jag kan lägga in bilderna på datorn och vidarebefodra dem till er här vid bloggen. Lägger upp lite annat medans. Håll till godo. Lyxiga bilder som kommer göra er avis är påväg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0