Packning

Att jag är sämst på att packa kan ingen ha undgått vid det här laget. Jag packar på tok för mycket och fel saker. Eller jag får alltid med mig rätt saker, men alltid i för stor mängd och det är alltid en massa onödigt som slinker med. Så när vi här i min familj på dne här sidan Atlanten ska resa bort blir jag alltid lite nervös. Det är nämligen alltid jag som packar barnens väskor. Alltid. Det är upp till mig vad dom ska ha med sig och hur mycket dom ska ha med sig. Förstår ni hur mycket kläder jag packar ner? Ja, det är enormt. Ofta åker vi ju bara bort ett par dagar, och då räcker väskan perfekt. Men nu nästa fredag ska dom åka till Australien och Nya Zeeland i två veckor. Vem ska packa? Jo jag! För två veckor. Hur ska dom få plats. OJojoj, jag måste bi bättre på dte här ögonaböj. Jag ska börja träna nu direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0