Nattgöra

VAD...
Längtar du till mest just nu? - Dom där hemma
Ska du göra i helgen? - Trodde jag skulle till San Francisco på au pairmöte, men tydligen så måste jag jobba...
Har du för kläder på dig? - Lila mjukisshorts från Victorias secret och ett vitt linne
Gjorde du igår? - Var ledig så jag slappade och shoppade lite
Ska du göra i sommar? - Nästa sommar? Allt det jag inte gjorde den här sommaren.
Åt du senast? - Junior Mints
Har du för mobil? - Min svenska: Sony Ericsson W890i. Min amerikanska är nån tegelsten från Nokia.
Köpte du senast? - Ohh, ett par skor från Tommy Hilfiger, en klänning och en present till sis.
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästa vän? - Säga åt honom att dra åt pipsvängen.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Börja leka Criminal Minds!

VEM...
Någon som förstår dig: - Hemma, tjejerna. Här, Frida. Vad skulle jag göra utan dig Fridis?!
Någon som du saknar: - Gud det vet ni ju redan.
Någon som du hatar: - Hahah pass!
Vem kramade dig senast? - Alex
Vem pussade dig senast? - Alex
Vem ringde dig senast? - HM
Vem var hemma hos dig senast? - Hmm, jo juste. Det var Ana-Maria, Cindy och Carolina.
Vem var du hemma hos senast? - Michelle på kontoret. Hennes dotter fyllde år...

Har du några kärleksproblem? - Jag befinner mig här. Det som fanns förr finns i Sverige. What to do?
Har du ätit något idag? - Frukost och lunch. Sen typ två godisbitar.
Har du pratat med någon idag? - Ja
Har du gråtit idag? - Ja
Har du skrattat idag? - Ja

Jag..
Saknar någon just nu? - Ja!!!
Är rädd för att bli övergiven? - Ja...
Svär ofta? - Hela tiden. Både på engelska och svenska
Sjunger i duschen? - Så högt jag kan!
Är en morgonperson? - Världens sämsta morgonmänniska
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Ja ett nattlinne från Victorias Secret skulle göra succé
Skrattar åt dina egna skämt? - Ja såklart jag gör
Vill ha barn? - Ja, men inte än. Det kommer jag inte ändra på heller.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Ofarligt och gratis? Ja det skulle jag

Har du..
Linser/glasögon? - Nej men jag tror jag behöver
Piercingar? - Öronen. Gills det som piercing?
Syskon? - Lilsis
Jobb? - Ja. Jag är en jäkla au pair, hallå!!
För många vänner? - Nej, perfekt med vänner
Rymt hemifrån? - För en kväll eller två
Färgat håret? - Ja
Bra självförtroende? - Hemma ja. Här nej.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Ja
Dumpat någon? - Ja
Somnat i skolan? - Ja
Brutit ett ben? - Nej
Tappat bort mig i min hemstad? - Ja
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja
Smugit ut utan lov? - Nej
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar? - Ja
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Ja
Blivit generad inför folk? - Ja, mig i ett nötskal
Fått en blackout? - Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
Haft en one night stand? - Ja
Ätit musslor? - Nej
Varit på en festival? - Ja
Stått på scen? - Ja
Däckat? - Ja
Blivit kallad player? - Ja
Bantat? - Hela tiden
Färgat ditt hår svart? - Nej
Färgat ditt hår blont? - Ja
Photoshop? - Nej

VEM/VILKA...
Kysste du senast? - Ryan
Kramade du senast? - Alex
Slog du senast? - Lilsis!!!
Fick du sms från senast? - Annis
Pratade du med i telefonen senast? - HM
Saknar du mest just nu? - Du!! Och du. Och du. Och du. Och du...
Tycker du om? - Hemlis
Älskar du? - Dom som finns där
Skulle du kunna göra allt för? - Samma som ovan
Var du med senast av det motsatta könet? - Ehh mormor läser den här bloggen. Hej mormor! :)
Kan du lita på mest? - Dom dära igen...
Vet mest om dig? - Dom där
Sov du tillsammans med senast? - Alex

ALLMÄNT
Har du pussat en groda? - Nej
Kan du hjula? - Nej
Biter du på naglarna? - Nej
Är du EMO? - Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppa! Resa!
Vågar du flyga fallskärm? - Ja! Det har jag redan gjort
Har du sjungit inför publik? - Ja, för ett fullsatt Gefle Teater. Några hundra pers bara sådär
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? - Nej
Följer du mode? - Till viss del
Är du hungrig? - Ja
Är du blyg? - Jaa
Din första kärlek? - Love


Kommentarer
Julie

Gulle, kom hem nurå!

2010-09-14 @ 08:54:49
URL: http://jumbala.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0