I'm here

Äntligen är jag här!! Eller jag kom hit igår men det är först nu jag tar mig tid att berätta för er. Heh... Igår var jag så sjukt trött. Kom hit vid 9.20 och sen slappade vi bara. Tog en promenad med Swea till affären och köpte chips, läsk och sourcream till våran dipp. Så blev det en film med massa gotta. Själv somnade jag efter typ 30 och sov sen hela filmen. Senare på kvällen skulle vi kolla på två filmer till bestämde vi. Jag hann se typ 10 minuter av den första filmen sen däckade jag i Mirandas säng. Då var klockan snart 19. Vaknade upp 2.30 och orkade inte gå ner så jag vände på mig och somnade om. Sen vaknade jag vid 10. Känns som att jag behövde sova va. 15 timmars sömn fick jag. Så skönt!!

Nu ska vi nog försöka kolla på en annan film. Hoppas jag lyckas vara vaken...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0