Do you have a boyfriend?

Idag har jag en tråkig dag. Det är mycket att städa och jag skriver en massa mejl. Mina mage gör ont och jag är trött.

Igår däremot var jag typ ledig, även fast det var måndag. Det var Labor Day så jag fick sova hur länge jag ville. Sen åkte vi på kalas och sen kom vi hem och kollade på tv. Jag sprang upp på rummet då och då och nördade vid datorn och jag tvättade alla mina kläder sen Vegas. Så det var faktiskt en riktigt skön dag. Fint väder var det också. Åkte ner till stallet för att kolla till Doubles och klev rakt in i José, han som jobbar där. Vi stog och pratade ett tag och sen helt plötsligt frågade han om jag hade pojkvän hemma i Sverige. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Blev mest chockad så jag sa ja och sen gick jag. Hallå, vad vill han mig egentligen?! Nu vågar jag ju inte gå tillbaka dit igen. Uhh mexikanare asså. Låt mitt blonda hår vara!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0