And I made it!

Jag var vaken hela filmen! Det är ett mirakel och hur bra som helst ju. Och en annan bra sak som jag gjorde idag var att jag och Lisa åkte till Marshalls för att kolla lite. Och jag köpte ingenting! Det är ju min favvoskoaffär annars. Massa billiga märkesskor. Och kläder och väskor. Mhm, jag klarade mig och jag är såååå stolt! Beroende? Typ. Måste shoppa! När jag kom hit hatade jag shoppingen här, men nu älskar jag den. Vill aldrig åka ifrån affärerna här. Sååå billigt!! Måste börja internetshoppa sen tror jag... Nej nu ska jag sova. Miranda sussar förhoppningsvis redan. Hon ska ju till skolan imorron. Jag, jag ska bara slappa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0