Allt det där fina

Sitter här. I min lilla grotta. Ljusen är tända och det dofta ljuvligt av nytvättat och choklad. Jag har gjort klart allt det som måste göras på datorn och nu väntar jag bara på att jag känner för att sova. jag borde ha sussat för nån timme sedan. Men så loggar det in fina människor på msn och på facebook. Och då är jag fast igen. Jag jobbar på bilder och text till er. Jag lovar. Bara det att internet här har blivit smort med snigelsnor. Det går inte fort med andra ord. Imorgon planerar jag att sola. Ska bli lite brunare är det tänkt. Måste passa på innan det är försent och hösten är här. Den kommer snart ryktas det om. Oljan står längst fram i badrumsskåpet. Den missar vi aldrig. Hur gör ni? Solar ni mkt? Hihihihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0