Allt är inte ämnat för bloggen

Jag känner ett stort behov av att blogga. Men inget av det jag vill säga är bloggvänligt. Tur att jag har min rosa dagbok också! Den får mycket skit. Och mycket fint också!

Det finns många saker jag och HM har gemensamt. Hästar är en sak. En annan sak är att vi båda har jobbat för det mesta vi har och har gjort här i livet. Jag tex har rest väldigt mycket under de senaste tre åren. Det mesta med pengar från min egen ficka. Jag har haft jobb sen jag var 14 (tror jag, mamma?) och vill inte vara utan ett heller. Vi tar på oss mycket saker och vi gillar att göra saker på vårt sätt. Men sen så finns det en sak till. Vi ÄLSKAR att shoppa. Idag åkte HM och köpte lite smink. Så fick jag lite!! Det var några provsamples men ändå. Jag blev så himla glad. Åhh nu ska jag prova mineralsmink! Förra veckan fick jag en resväska också. Hon köpte lite nya hem hit så jag fick en av de gamla. Tacktacktack! Det var välkommet. Annars finns det inte en chans att jag kommer hem. Kommer inte komma hem ändå för den delen. Men lite större chans blev dte ju nu. BRA!





Till Fanny: Jag vet att jag måste sluta med knäckandet, men hur gör jag det då. Det gör ju ont om jag inte gör det. Höften låser sig liksom. Idag har det inte gjort lika ont som igår. Men det är definitivt värre än det har varit tidigare. Borde jag sluta med axlar och sånt också?


Kommentarer
Fanny

Alltså, man sliter ut lederna av knäckandet. Försök att inte knäcka någonting så mycket det går. Ju mindre man knäcker desto bättre, och slutar man slutar det göra ont. Konstigt nog.

2010-09-16 @ 08:24:53
Matilda

Alltså, det där med sushin. Hur svårt kan det vara att kladda med lite ris?

Jag tror jag ska testa faktiskt, så återkommer jag! Skulle detta bli en total katastrof är det bara att köpa skiten ^^

2010-09-16 @ 11:24:16
URL: http://elisabethmatilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0