Vad ska jag göra?

Sitter här hos pappa. Har käkat en sen frukost. Jag gjorde lite äggröra. Om det var nått jag alltid gjorde i USA så var det prdentliga frukostar. Tänkte fortsätta lite med det. Lägga ner lite mer tid. Det blir oftast lite godare då.

Vad ska jag göra idag då? Jag vet inte riktigt. Borde ta en sväng in på stan. Banken, biblioteket, Vasaskolan och Komvux måste besökas. Om jag hade en bil hade jag kunnat köra upp alla mina saker till mamma och fixa lite där. Jag borde boka en tvättid till onsdag eller torsdag. Ska på äventyr på fredag så jag måste ha allt tvättat. Kommer bli kul. Vad jag ska göra får ni veta sen.

Nej vad säger ni, ska man ta och hoppa in i duschen så man har lite klart iallafall. Så man är fresh utifall jag hittar på nått. Låter bra va!? Jag göre nu!

Morgontrött och ofresh. Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0